img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

woensdag 22 augustus 2012

Tja, bij mij moest het ook een keer komen

Ongesteldheid, we hebben het allemaal. Ik kwam tot mijn verschikking dat ik 'het' ben. Je schrikt er in eerste instantie wel van, maar eigelijk had ik het wel verwacht. 'Gaby is al wel ongesteld, ik niet, hoe kan dan?' Dat zat er de hele tijd in mijn hoofd. Het is eigelijk eerst een beetje raar, opeens komt er bruin rood spul bij, en dan ja. Dan word je het! Op dit moment heb ik een beetje buikpijn, dat hoort er wel bij ja.

Wat te doen bij ongesteldheid?
1. Neem altijd maandverband mee of tampons mee, de eerste keer komt het heel onregelmatig
2. Wissel maandverband regelmatig anders gaat het doorlekken
3. Als je het wilt weggooien, wikkel het dan in een wc papiertje of in het plastic van het volgende maandverband en gooi het in de prullenbak, nooit in de wc!
4. Douche regelmatig.
5. Wees lief voor jezelf, doe het rustig aan.

Liefs Felina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten