img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

zaterdag 30 juni 2012

Be happy

Sorry dat ik jullie zo lang op een artikeltje heb laten wachten. Even mijn excuus: laatste week school moest ik veel dingen regelen en hebben we een afscheidsavond gehouden er bleef dus niet veel tijd over om te bloggen.

Hee allemaal
Leven zit vol leuke dingen, maar helaas ook vol minder leuke en ookal voel je je niet zo goed ik vind dat je altijd vrolijk moet zijn. Mijn motto is niet voor niets BE HAPPY. Soms kan ik vrolijk worden van de kleinste dingen, een oude foto, een lach van een vriend(in), even naar buiten kijken en de natuur zien, een mooi liedje of een leuke film en ga zo maar door. Ik heb hier een paar voorbeelden met foto's van dingen die me gelukkig maken en me de mooie dingen laten zien.
Ik ga er geen uitgebreide uitleg bijgeven want ik vind dat jullie zelf moeten bedenken waarom mij (en dit geldt voor jullie misschien ook) gelukkig maakt.



1. muziek
 2. Dingen (of mensen) die me laten lachen
 3. Fantasie
 4. Gezelligheid
 5. Vriendschap (en vertrouwen)
 6. De wereld en er zoveel mogelijk van zien
 7. Nieuw leven
8. Herrinneringen

Dit waren die dingen. Ik vond het best moeilijk om één woord onder elke foto te zetten en had dit ook veel liever in het engels gedaan, maar dit is een nederlandse blog en dat wil ik zo houden (ik ben dus niet engels), ook kan het zijn dat er af en toe een paar spellingsfouten staan. Ik probeer ze er zo veel mogelijk uit te halen maar nederlands is niet echt mijn sterkste kans.

Als  laatste wil ik jullie dit nog even meegeven:
Liefs Gaby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten