img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

donderdag 28 juni 2012

Multi review nagellak

Hey allemaal!
Zoals jullie misschien weten hebben we laatst veel geshopt. (klik hier voor het artikel)

Hier hebben we ons een beetje uitgeleefd bij de nagellak dus ik had besloten om een review te doen.

NYC - Lavender cupcake





























Zonder flits














Met flits

Dit is een erg mooi lakje. Hij is qua substantie een beetje dikkig maar verder lakt hij fijn.
Hij dekt in 2 laagjes.













Ik vind dit echt het ultieme pastellakje! Zoiets zal ik snel dragen bij een lunch.

NYC - Matte topcoat














Ik was nog op zoek naar een goede matte topcoat, dus wou ik die van NYC proberen.
Het is van de andere soort collectie denk ik, want dit lakje heeft een andere dop dan NYC Lavender Cupcake.
Verder lakt hij fijn, en het belangrijkste: hij maakt je nagellak echt mat!

















Hier kun je het verschil goed zien.
Bij de linkerhand heb ik geen topcoat gebruikt, bij de rechterhand wel.

Essence - Nail art special effect! topper 02 circus confetti















Echt een supermooi feestelijk lakje! Je ziet bijna elke kleur terug in dit glitterlakje. En de kleuren variĆ«ren ook met grootte.















1 laagje 















2 laagjes














3 laagjes














Met grijze lak eronder














Close up


























Ik heb een nieuwe liefde gevonden! Hij is in het echt nog mooier! Hij geeft gewoon aan elk lakje net die pop of colour, en het kan bij bijna elk lakje. Hij dekt ook met 2 laagjes, maar met 3 net iets mooier.


Liefs Felina

3 opmerkingen: