img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

donderdag 21 juni 2012

Favorite music of june

Hee allemaal.
Ik ben persoonlijk heel erg fan van muziek, een goed liedje maakt me altijd vrolijk en Music is your best friend right? Daarom besloot ik om een soort van favoriete muziek van de maand te doen. 

                                         
                                           K'naan - Is anybody out there ft. Nelly Furtado
Ik vind dit echt een mooi liedje, er zit een heel mooi verhaal achter. Soms word ik er een beetje emotioneel van, ik merk dat ik steeds sneller emotioneel word bij een liedje. Luister en geniet. <3

                                        Somebody that I used to know - Gotye ft. Kimbra
Dit was misschien voor de hand liggend geweest, aangezien (bijna) iedereen het liedje al kent, maar ik vind het toch nog steeds een mooi liedje. Toen ik hem voor de eerste keer hoorde dacht ik echt dat het geen hit zou worden. Wel dus, haha!

                                                 Carly Rae Jepsen - Call me maybe
Dit vind ik ook echt een superleuk nummer, en laat ik dat maar niks zeggen over de hunk ik de video, lol!
Het heeft gewoon een pakkende beat. Enjoy!

                                                              2NE1 - I don't care
Normaal ben ik echt absoluut niet van de Chinese/Japanse muziek, maar dit vind ik echt een superleuk nummer! Het klinkt gewoon leuk, ook al kan ik alleen het refrein verstaan haha. Door de video zelf weet je waarschijnlijk wel waar het over gaat.

                                                              Coldplay - Paradise
En als laatste Paradise. Ook al heb ik niks met Coldplay, ik word echt rustig en ontspannen van het liedje. Het doet me een beetje denken aan de zomer (als die er aan komt tenminste)

En dit was het weer! Ik hoop dat jullie het een beetje leuke liedjes vonden!
Liefs Felina. 

Wat is jou favoriete liedje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten