img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

vrijdag 22 juni 2012

Look: budget natural bronzing look

Hee allemaal.
Ik heb vandaag een look voor jullie! Dit is eigelijk een de eerste beautypost. De laatste tijd zijn ik en Gaby denk ik iets meer in de lifestyle en inspiratie stemming, maar als jullie meer beauty blogs willen laat het ons weten! 
Verder had ik nog even een look voor jullie, een soort van natural bronzing look die ik best vaak draag. 
Het is gewoon een look met verschillende kleuren goud erin, niet heel opvallend maar wel heel mooi.















Lijn je ogen boven en beneden eerst met een oogpotlood.












Breng gouden oogschaduw aan op het ooglid en highlighter op het wenkbrauwbot. 














Lijn je ogen met een donkergoude oogschaduw en doe mascara op. That's it!












Producten gebruikt:













- Max Factor False Lash effect
- Max oogpotlood 001 black
- Max baked eyeshadow 471 brown & beige.

Ik heb echt weinig producten gebruikt zeg! Het was ook een aardig simpele look, en het is ook nog eens super budget! Het pallet kost bij de Action 1-2 euro en 3 oogpotloden 0,75!!! Als je een keer bij de Action bent zou ik wel even gaan kijken haha. 

Liefs Felina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten