img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

zaterdag 14 juli 2012

AOTD: Freakin' Blue

Hee allemaal,
Vandaag show ik jullie mijn AOTD omdat ik dit toch een mooi gecombineerde outfit vind.
Ik heb meestal gewoon mijn eigen stijl en loop dan een beetje uit de mode maar dit vond ik toch echt heel mooi gecombineerd.

Vandaag draag ik een rokje en een hemdje omdat ik dit toch een beetje zomer vind uitstralen ookal zien we daar niet veel van terug, onder het rokje draag ik een legging omdat het anders veel te koud vind met al die regen en ook het vest draag ik zodat ik het wat warmer heb.
Omdat ik normaal nooit rokjes draag en dat mensen al snel opvalt draag ik niet zo'n opvallende gezichtslook en ook mijn haar laat ik rustig los hangen.
De foto's zullen niet al te geweldig zijn aangezien ze genomen zijn met te veel of te weinig licht maar ik wou dit artikel toch even plaatsen.


Topje: H&M
Rokje: H&M
Riem: H&M
Vest: New Yorker
Legging: HEMA
Ketting: Bijou brigitte 

Dat was het dan.
Willen jullie meer AOTD's van mij of misschien willen jullie er graag een van Felina, laat het weten bij de comments.
Liefs Gaby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten