img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

zaterdag 14 juli 2012

Mooie inspirerende zinnen

Hallo allemaal.
Ik had alweer even een tijdje niks gepost, het is vakantie en ik heb echt helemaal niks aan inspiratie of wat, slechte wifi verbinding, druk druk en uploaden gaat niet. Helaas helaas, ik zou het moeten doen met wat ik heb. Ik zou het volgende week allemaal wel even uitleggen en het hele verhaal vertellen, maar ik zag achter mijn laptop te tikken tot ik opeens op het idee kwam voor inspirerende zinnen. Ik hou heel erg van mooie zinnen en plaatjes, dingen die je inspireren en waar je opeens spontaan dingen van wil gaan doen.
Dit noemen ze ook wel quotes. Hier heb ik mijn favoriete op een rijtje gezet.

Dit vind ik een hele mooie, omdat ik altijd zeg dat niks onmogelijk is en je je dromen waar kan maken.


Ook een mooie, misschien niet zo diep maar wel de mooie boodschap 'live as though heaven is on earth.'



Spreekt voor zich.



Spreekt eigelijk ook voor zich.

Niet het meest inspirerende artikeltje maar ik vertel alles volgende week.
X Felina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten