img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

zondag 29 juli 2012

Mijn favoriete serie van het moment

Ik weet niet precies waarom maar ik wou dit zo graag met jullie delen. Want nu ik op vakantie ga kan ik geen tv kijken, wat ik op zich geen ramp vind want dat doe ik niet zo veel, maar 1 keer in de week zet ik de tv aan voor ncis en nu moet ik dit 2 keer missen :(

NCIS is mijn lievelings serie allertijden. Ik volg het al sinds het begin en ik blijf het kijken.
Ncis is een moord oplossing serie, en dan zullen veel misschien denken dat je alleen maar naar moorden zit te kijken maar dat is niet helemaal waar. Inderdaad is er wel in elke aflevering een moord maar wat ncis zo leuk maakt is dat er ook een leuk verhaal over de personages achter zit.
Hier is de trailer van seizoen 9, het afgelopen seizoen (hier heb je natuurlijk niet veel aan want dit seizoen is net afgelopen maar je krijgt wel een idee van de personages en de serie)
Ncis is te zien op dinsdag van half 9 tot half 10.

Hierna kun je kijken naar Ncis La,
Dit is hetzelfde idee maar met andere personages en een ander onderliggend verhaal.
Zelf vind ik ncis leuker maar ook dit is de moeite waard.
Hier de trailer (ook een oudere maar toch even kijken ;)
Ncis la is te zien op dinsdagavond van half 10 tot half 11.

Op het moment ben ik waarschijnlijk in de auto of in het vliegtuig op weg naar Cyprus waar ik op vakantie ga lees dit artikel dus er zullen maar af en toe berichten van mij komen. Daarom even dit random artikel.
Liefs Gaby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten