img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

zaterdag 28 juli 2012

Vakantie!!!!

Morgen is het eindelijk zover, halverwege de vakantie nu iedereen weer thuis is (nee ik overdrijf maar mijn vrienden zijn allemaal alweer terug) ga ik dan eindelijk op vakantie. Ik ga met mijn ouders en broertje 8 daagjes naar het turkse gedeelte van Cyprus. Ik heb er heel veel zin in alleen ben ik superbang om te vliegen. Ik heb al vaker gevlogen maar dit jaar heb ik ineens vliegangst. 
Mijn koffer is al bijna helemaal ingepakt, ik heb waarschijnlijk veel te veel spullen mee want mijn hele koffer zit propvol.

Ik ben van plan om een paar leuke dingetjes te kopen op de markt want daar schijnt het heel goedkoop te zijn. Verder zullen we daar waarschijnlijk niet zo veel doen maar vooral aan het zwembad en strand te liggen.
Omdat ik op vakantie geen internet heb komen er geen posts van mij online maar Felina zorgt dat dit word gecompenseerd.
Fijne vakantie en tot over 10 dagen.
Liefs Gaby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten