img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

maandag 2 juli 2012

Over van alles en nog wat

Hee allemaal.
Ten eerste, als je geen zin hebt een flinke lap tekst achter elkaar te lezen dan zou ik dit artikel even skippen.
Ik wou even een paar dingen vertellen over de site, een beetje mijzelf en van alles nog wat.

Ten eerste, ik ben nu al 2 dagen bij mijn opa en oma en ik blijf tot woensdag. Zoals jullie misschien hebben gemerkt schreef ik in het weekend geen artikels, want ik had feestjes van familie en ik ging zaterdag de hele dag zwemmen. Ik ging vandaag ook nog naar de Action, ik heb schildersspullen gehaald en ik ben al voor de helft klaar met het eerste schilderij. Ik weet niet precies hoe ik er een filmpje van kan maken want ik zit nu op de computer van mijn opa en oma, mijn laptop doet het opeens niet meer.. maar ik zal het proberen. Ik kan alvast wel verklappen dat het hortensia´s zijn! Vandaag ben ik ook met een ander filmpje bezig geweest, maar ik ga morgen even het filmpje op de computer zetten en bewerken, en dan hopen dat ik hem dezelfde dag naar Youtube kan uploaden. Voor de mensen die niet weten wat ons Youtube account is; ons account heet gabyenfelina, maar er zijn vrij weinig filmpjes nu.

Ten tweede, waarschijnlijk komen er niet zo superveel artikels de komende weken. Ik ga natuurlijk ook op vakantie en daar maak ik waarschijnlijk ook wel een vlog van, maar ik moet nog een beetje rustig aan doen en ik moet de vakantie nog inplannen hoe en wanneer ik iets ga doen. Mijn vakantie word anders aardig rommelig, en ik heb natuurlijk wel wat dingen op het lijstje staan dat ik wil doen.

Dit was het alweer! Laat achter bij de comment of jullie vaker persoonlijke artikelen willen!
Liefs Felina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten