img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

dinsdag 3 juli 2012

360 challenge

Heeey allemaal.
Ik was vandaag aan het rondlopen in de tuin van mijn opa en oma, en toen kwam ik opeens op het idee om een 360 challenge te doen. ´Heh, een 360 challenge? Wa is da nou? Is dat die Ferrari?´ Geen Ferrari! Het gaat zo: Ik film elke dag om precies 2 uur een rondje van waar ik op dat moment ben. Ik doe dat 2 weken lang en zo zien jullie wat ik op dat moment aan het doen ben! Ik vond het eigelijk een best leuk idee en zo krijgen jullie iets meer een kijkje in mijn leven! Dit keer weer een kort artikeltje maar ik hoop dat jullie dat niet erg vinden!

Anyway, ik kan helaas geen filmpjes uploaden naar de computer, dus dat verschuif ik naar morgen! I hope you don´t mind!

Liefs Felina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten