img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

zaterdag 7 juli 2012

Review schildersspullen action #2

Hee allemaal,

Om maar direct met de deur in huis te vallen, dit zijn de producten die ik in dit artikel ga reviewen.

  1. verf action, grote tubes
  2. verf action, kleine tubes
  3. verf die bij het doek met voorgedrukte print zat.

Jullie hebben hier al deel 1 kunnen lezen over de doeken en kwasten.

Als eerste de verf die in de grote tubes zat.

Je hebt 6 kleuren voor een paar euro en er zit meer dan genoeg in de tubes voor een paar schilderijen, ik vind echter de kwaliteit niet echt verrassend goed. Het werkte prima maar ik vond het toch geen echte fijne verf. Ik vind het moeilijk dit uit te leggen. Je moest vaak meerdere laagjes verf gebruiken om iets duidelijk te kunnen schilderen (wat bij andere verf gewoon in één keer lukt).
Ik heb er dit schilderij mee gemaakt.

Ik wou nog een filmpje maken met hoe je dit schilderij maakt maar ik las dat Felina ook weer schilder tutorials aan het maken is en dat word dan ook een beetje veel schilderen. Als jullie dit leuk vinden laat het dan weten want dan ga ik er gewoon weer één maken.
Kortom.
Prima verf als jij een beginnende schilder bent die wel al een beetje kan mengen met kleuren, en gewoon voor de lol een schilderijtje wil maken. Om het nog even duidelijk te maken, dit is zeker geen slechte verf (en zeker niet voor de prijs) en ik ga deze tubes ook opmaken maar ik vond de andere verf van de action fijner.

En die komt nu.
Deze verf zat in 12 kleinere tubetjes in verschillende kleuren.
Sorry voor de flits
Ook deze tubetjes kosten bijna niks (ik weet de prijzen niet meer maar het was niet meer als 3 euro).
Ik vind dit echt superfijne verf. Net zo goed als dure verf, alles is prima. Ook de inhoud hiervan is genoeg. Het lijken dan wel kleine tubetjes maar er zit meer als genoeg in (tenzij je gewoon verf aan het verspillen bent door onnodig veel te gebruiken), het eerste schilderij dat ik ermee maakte had ik nog geen verf tekort, het tweede begon de wit al een beetje op te raken (wit gaat bij mij het snelste op omdat ik daarmee alles meng en de kleur lichter maak) maar zelf een derde schilderij (niet zo'n grootte maar toch een schilderij) is ermee gelukt (de wit was hierna wel echt helemaal op).
Ik zou deze verf zo opnieuw kopen

Als laatste de verf die bij het doek zat.

Deze verf is echt vreselijk, als je dit doek haalt omdat er verf bij zit: NIET DOEN. Het is vervelende verf die erg waterig is en ook nog vreselijk stinkt.
Beter van niet dus.

Dat was het dan weer.
Requests graag achterlaten bij de comments
Liefs Gaby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten