img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

woensdag 25 juli 2012

Tag: what makes me happy



Hee allemaal,
Zoals jullie misschien wel hebben gezien zijn Felina en ik nogsteeds bezig met dingen te veranderen aan onze site. Hopelijk hebben jullie hier niet al teveel last van.
Hier heb ik weer een leuke tag voor jullie

Van welke mensen om je heen word je blij?
Van vrienden, dat is ieder geval het eerste wat in mij opkomt. Vrienden zijn mijn tweede familie en die maken me vrolijk. Ook van mijn hond word ik blij (ookal is dit geen mens). Dat als ik 's morgens beneden kom en zij helemaal begint te piepen van blijdschap om mij te zien dat maakt me blij.

Van welke make- up producten word je blij?
Van een nieuwe oogschaduw die op je ogen zelfs nog mooier is als dat je had gehoopt.
Van welke films word je blij?Moeilijke vraag, ik kijk erg veel films en de beste films vind ik spannende films of zielige films maar ze maken me niet blij. Ik denk dat ik blij word van een komedie, gewoon lekker lachen op de bank.


Van welke muziek word je blij?
Van vrolijke muziek die ik keihard kan en zal meezingen.
Van welke internetsites word je blij?
Youtube, daar zijn zoveel leuke filmpjes op te vinden dat ik wel blij moet worden.
Van welk eten word je blij?
Ik denk taart. Taart eet je toch op speciale gelegenheden en het is zo lekker.
Op welke momenten word je blij?
Spontane momenten, dat er ineens een vriend(in) voor je deur staat die vraagt of je meegaat naar de stad en dat je vervolgens een halfuur later samen een ijsje eet en lekker aan het winkelen bent.
Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?
Dat ik mensen niet kan teleurstellen en altijd naar een oplossing zoek.
Van welke hobby word je blij?
Van al mijn hobbies: Korfbal, Gitaar spelen, Schilderen, Zwemmen, Fietsen etc. Het zijn niet voor niets hobbies.
Dat was hem! Neem hem gerust over op je eigen blog. Laat even weten als je hem ook gepost hebt, ik vind hem namelijk erg leuk om te lezen van andere mensen!
Liefs Gaby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten