img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

zaterdag 21 juli 2012

Welcome back

Heey iedereen!
Waarschijnlijk kan je het al zien aan de titel, maar ik ben op vakantie geweest! Ik ben in Bretange (Frankrijk) geweest in een huisje bij de Atlantische Oceaan!

Ik heb heel veel leuke dingen gedaan, ik heb uiteraard gezwommen, ik heb geshopt, (er komt uiteraard nog een shopblog) en heel veel plaatsen bekeken. Ik heb ook hele mooie vogels gezien.








Ook zijn er in Frankrijk dorpjes op de bergen en hele mooie stranden. Ik ben bijvoorbeeld erg vaak naar Perros Guirec geweest omdat het daar zo ongelofelijk mooi is. 

























Ik ben ook bij de terugweg naar Disneyland Parijs geweest. Het was echt supergaaf en zo mooi en.. ik kan het gewoon niet beschrijven! Ik ben ook naar het winkelcentrum Val D'Europe geweest. En daar hadden ze Kiko! (yay, kiko!)





Ik had echt een super vakantie en ik hoop dat jullie het ook hadden/hebben/krijgen.
Liefs Felina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten