img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

zaterdag 21 juli 2012

Favoriete muziek van het moment #2

Een tijdje geleden heb ik nummer 1 van mijn Favoriete muziek aan jullie geshowt maar ik luister zoveel muziek dat ik bijna niet kon kiezen dus hier is een deel 2.
Een beetje een plat artikeltje misschien, sorry daarvoor.
Ik weet niet overal uitleg bij te geven maar als je het liedje luisterd en dezelfde smaak als ik hebt zul je het snappen.

Red hot chili peppers- By the way
Michael Bublé- Home
Colbie Caillat- Bubly      

                                      
Simple Plan ft.Sean Paul Summer Paradise
                                      
James Morisson ft. Nelly Furtado - Broken Strings
                                      
En dat was het dan weer voor deze keer.
Requests achterlaten bij de comments.
Liefs Gaby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten