img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

zondag 5 augustus 2012

Essence Colour Arts

Ik wil het vandaag over een collectie Colour Arts hebben waar ik wel heel benieuwd naar ben. Het is een collectie met 20 losse pigmenten met verschillende finishes van bijvoorbeeld glitter, shimmery en mat. Ook zit er een lip base bij, een eyeshadow base, een nagellak base, een applicator en potjes om mee te mixen. Het is de bedoeling dat je hiermee je eigen oogschaduw, nagellak of lipgloss samen mee kan stellen. Deze collectie is verkrijgbaar vanaf september in Nederland en vanaf half augustus in BelgiĆ«. Ik ben benieuwd! Kijken jullie mee?
Pigments - (€2,49)
De 20 verschillende kleuren pigments! Ik ben vooral benieuwd naar de blauwe glitter pigment en de bruintinten!



Eye base (€ 1,79)
Hiermee kan je pigmenten mixen voor oogschaduw!


Lip base (€ 1,79)
Deze lip base breng je eerst aan op je lippen om dan de pigments er op aan te brengen. Dit kun je ook als transparante lipgloss gebruiken. 


Nail base (€ 1,79)
Hiermee kan je je eigen nagellak maken! Mix de nagellak met de pigments in de mixing jars.


Multi tasker (€1,29)
Een sponsapplicator waarmee je nagellak, oogschaduw en lipgloss kunt mixen is toch wel onmisbaar in deze collectie. 


Mixing jars (€1,29)
Transparante potjes waarin je pigmenten kunt mixen. 

Essence heeft ook nog een video gemaakt van deze collectie. 
Ik denk dat dit echt een hit word! 
Wat denk jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten