img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

zaterdag 4 augustus 2012

Living Life

Sorry dat er vandaag pas laat een artikel komt, maar ik had vandaag geen inspiratie en hoewel ik met flink wat artikels bezig ben zijn alle camera's en telefoons leeg dus Felina moest het met de webcam doen. Ik heb vandaag weer een schilderij gemaakt, zoals jullie weten ben ik dol op schilderen omdat je je creativiteit in een schilderij kan uitten en het kan iets betekenen. Dit keer heb ik een regenboog gemaakt, niet alle kleuren netjes op een rij maar juist slordig. Het symboliseert het leven, alle vrolijke kleuren van de regenboog zitten in het leven. Boos, verdrietig, blij, moe, verliefd. Maar het leven is niet zo veel vrolijke kleuren op een rij. Het is juist door elkaar in een grote mix. Nooit perfect maar je zal een uitweg vinden. Iedereen zal zijn juiste persoon tegenkomen en zich weer herleefd voelen. Iedereen kan zijn dromen waarmaken wat je ook maar wilt doen, als je in jezelf geloofd kan je alles doen. Dit verhaal is in 2 woorden mijn motto: Living Life. Vandaar ook de naam van deze blog, dreamlivehappiness maar de echte titel is Living Life. Dit staat dan ook op dit kleine schilderijtje beschreven, maar niet zo netjes en geen kleur van de regenboog. Bruin.

























Hij is niet het mooiste ooit, ik heb ook geen idee wat ik ermee ga doen maar hij symboliseert toch wel het leven en dit wou ik even met jullie delen.

Sidenote: we hebben de 1000 pageviews gehaald! Super bedankt voor alles! Ik ben echt heel trots op deze blog en ik hoop dat jullie hem met net zo veel plezier lezen als dat wij de artikelen schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten