img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

dinsdag 14 augustus 2012

Essence miami roller girl blush

Een beetje een laat artikeltje vandaag maar beter laat dan nooit toch??
Vandaag voor jullie swatches van de essence miami roller girl blush, say whut die is er toch niet in nederland. Nee inderdaad maar Felina en ik zijn dit weekend naar BelgiĆ« (belgatopia/belgenland zoals wij het noemden) geweest en daar vonden we deze blush in de uitverkoopbak. We hebben lang getwijfeld of we hem wouden kopen en we hebben hem uiteindelijk van de vriendin van Felina's vader gekregen, superlief. En nu een kleine review en de swatches.

Dit is hem dan, een supermooie OMBRE blush, wouw wat een beauty.

De pigmentatie is met de swatches best goed (wat je helaas op de foto's niet ziet, ik moet iets verzinnen waardoor mijn foto's duidelijker worden) en op je wangen iets minder wat ik niet erg vind omdat hij best opvallend is.





Ik vind hem in ieder geval supermooi. 
Hij is over het algemeen iets meer peachy dan roze maar je kunt het goed mengen.
Alleen 1 nadeeltje met swatchen (wat ik met mijn vingers doe) brokkelt hij een beetje, gelukkig is dit met een kwast niet het geval.
Als je hem in het buitenland tegenkomt, of misschien zelfs in Nederland zal ik hem dus wel aanraden en zeker voor de prijs, hij kostte namelijk maar 1,78 euro!!

Dat was het alweer
Requests graag achterlaten bij de comments,
Liefs Gaby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten