img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

zaterdag 18 augustus 2012

Lush: the godmother

Al een tijdje was ik fan van de Lush producten (zonder er ook maar 1 in bezit te hebben) maar nooit kocht ik er iets van omdat er geen winkel bij ons in de buurt zit en de producten ook niet echt goedkoop zijn. Een tijdje geleden ging ik naar Amsterdam en ik heb toen eindelijk mijn eerste Lush zeep gekocht: miranda. Man wat was ik hier blij mee zeg. Hij ruikt zo heerlijk, schuimt fijn en gaat lang mee.

Toen ik gisteren weer in Amsterdam was met een paar vrienden heb ik ze dan ook de Lush winkel ingesleurd en een nieuw stuk zeep gekocht: the godmother.

Dit is wat lush erover zegt:

Er zijn van die dingen in het leven die simpelweg onweerstaanbaar zijn. Probeer onze The Godmother Soap en je weet waar we het over hebben. Met de heerlijke geur van onze limited edition Snow Fairy showergel.
De geur doet ons denken aan die perenzuurtjes, die heerlijk zijn (maar eigenlijk net even te groot om lekker in je mond te passen!).


Ik ben gek op deze zeep. Ik blijf er maar aan ruiken, hij is zo heerlijk. Ook mijn broertje vind hem echt geweldig en die wil normaal niks van dit soort dingen weten.Echt een aanrader dus en daarbij ook nog goedkoper als de andere zepen namelijk: €4,65.
Ik kocht een stuk van 112 gram wat me €5.21 kostte en ik ben er super blij mee.
Dat is weer een product minder op mijn lijstje.
Liefs Gaby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten