img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

zondag 19 augustus 2012

Tag: before I die

Toen ik een beetje aan het rondsurfen was op beautyblogs vond ik op Missevie.nl deze leuke tag! Ik vond hem erg orgineel en besloot hem zelf ook te doen. Het is de bedoeling dat je op Weheartit.com op zoek gaat naar 10 foto's met de 'before I die' tekst erbij. Let's start!
Tumblr_lucq2xphae1r29t5yo1_r1_500_large 
O my, ik droom nog steeds van de perfecte kamer met een enorme walk in closet. Mijn kamer is vrij druk met donker behang, en binnekort ga ik hem helemaal veranderen! Dan maar hopen op een kleien walk-in closet. :)

Tumblr_lsd70zsiit1r29t5yo1_r1_500_large
Dit is mijn ultieme droom. Ik ben al wel naar steden zoals Londen en Parijs geweest, maar de dag dat ik naar New York city ga, is mijn leven compleet. Ik vind het een prachtige stad.

Tumblr_ltajbhg09i1r29t5yo1_500_large
Als ik op mijzelf ga wonen word dat ook in een prachtig gigantisch huis, inclusief zwembad en grote tuin. Hopen dat deze droom ooit uitkomt. 

Tumblr_ltzzoffkji1r29t5yo1_500_large
Een camera die perfect HD kan filmen, die de mooiste professionele foto's maakt, wie wil dat nou niet? Daarom droom ik ook nog van een prachtige caera ipv eentje die maar niet scherp wilt stellen, haha. 

269626_210232719106233_149648024_n_large
I love travel, daarom wil ik ook heel graag met beide benen op elk continent staan. New York op #1!

Tumblr_lud8yluonk1r29t5yo1_500_large
Ik heb hem nog niet gevonden, maar ooit zal ik de jongen van mijn dromen vinden. Eentje waarmee je oud kunt worden, dat is mijn wens.

Tumblr_lrmrc4dztr1r29t5yo1_r2_500_large
Parachutespringen, het lijkt me zoo gaaf! Het geeft je echt een kick en ik heb zo het gevoel dat je erna veel meer durft! Dit wil ik dus ook heel graag doen. 


 Later word ik iets met visagie, dat weet ik nu al. Hoe geweldig is het om van je hobby je werk te maken? Het lijkt me zo gaaf om met sterren samen te werken, een make-up stash hebben met de grootte van een winkel en gewoon heel veel plezier te hebben in mijn werk. 

Tumblr_lspumtvajs1r29t5yo1_r1_500_large
Ik ben erg tevreden met mijn lichaam (soms wel een beetje onzeker), maar er kan altijd nog een paar kilo af. Nooit meer onzeker zijn over je lichaam, wie wil dat nou niet?

Tumblr_luewhpy9pf1r29t5yo1_500_large
And last but not least. Het lijkt me echt geweldig om een perfecte trouwjurk te hebben met een prachtige bruiloft. Ik moet er nog van dromen, het duurt nog wel een jaar of 10 voor mij. :)

Ik vond het erg leuk om deze tag te doen en jullie mogen hem gerust overnemen hoor!
Liefs Felina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten