img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

donderdag 2 augustus 2012

Nail art: Summer with dots

Yay, eerste nail art op dreamlivehappiness.blogspot.com! Ik weet niet of jullie hier echt fan van zijn, overigens is dit een lifestyle blog, maar ik kan jullie toch echt niet vertellen dat ik geen make up en nagellak draag. Juist het tegenovergestelde, I love it! Maar ik ben niet het beste in het vak, ik zit nog op de middelbare en ben geen expert. Met een ooglook met 10 verschillende kleuren zul je mij niet buiten zien lopen. Ik ben meer van de rustige kleuren. Oke, ik dwaal af, let's try nail art!



























What do you need?

























- Nail polish remover
- Watteschrijfjes
- Nail hardener of een base coat

- Een dotting tool
- Een koraalkleur, ik gebruik Essie Peach Daiquiri
- Een mintgroene kleur, ik gebruik Kiko (?)
- Een lavendel kleur, dit is NYC Lavender Cupcake
- En een top coat, ik gebruik Essence quick dry topcoat



Haal eerst de restjes nagellak van je nagels af, lak je nagels dan met een nail hardener of een base coat. 
Als dat goed droog is zet je een stipje met een van de drie lakjes op papier en dip je daar je dotting tool in. 
Als het dan droog is ziet het er als het goed is zo uit:
Ga nu verder met de volgende twee lakjes en stip de nagels totdat ze helemaal vol zitten. Dat is ongeveer 3 of 4 stippen per lakje. 
Tada!
Doe jij wel eens een nail art?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten