img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

dinsdag 21 augustus 2012

Verslaafd

Ik ben verslaafd! Aan heel veel dingen.
Niet echt natuurlijk maar wel bij wijze van spreken.
Dus ik dacht.
Ik laat jullie eens wat van mijn verslavingen zien.
Even een niet al te serieus, soort van inspiratie artikeltje omdat het leuk is.
Have fun!


Alles wat lekker ruikt!
Parfum


Zeep

 
Bloemen

Geurkaarsen

Foto's maken en bekijken
Tekenen, DIY




 Ja ik weet dat ik niet super goed kan tekenen maar dat maakt het niet minder leuk hoor :D

































 Leuke dingen opzoeken om te doen of maken                    
                                                                                                              En ze meestal niet uitvoeren :$






En ik ben verslaafd aan internet.
Mijn lapotop, youtube filmpjes bekijken, bloggen, twitter, bloglovin EN NOG VEEL MEER
Dat was het dan. 
Mijn grootste verslavingen soortvan.
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten