img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

maandag 20 augustus 2012

Nail art: Dresses in purple

Ik heb weer een nail art voor jullie! Hij is al wel wat oud, maar ik vind hem nog steeds wel leuk om te doen.
Het is een hele leuke nail art voor een feestje, maar ook voor overdag is hij leuk. Excuse me voor de slechte kwaliteit, de foto is met de webcam gemaakt een paar maanden geleden, en toen had ik mijn camera nog niet.

































Wat heb je nodig? 
- Een paarse nagellak
- Zwarte striper
- Goed dekkende glitternagellak
- En niet te vergeten een basecoat en een topcoat

Lak je nagels met de basecoat, als dat droog is lak je je nagels paars. Zet dan een streep met een de zwarte striper van het linkse hoekje in je nagel naar rechts:






























Ik ben geen expert in Paint, maar ik hoop dat jullie het zo een beetje kunnen zien. Als je de lijn hebt getrokken is het de bedoeling dat je links of rechts invult met glitter nagellak. Dan seal je met een topcoat and you're done!
Liefs Felina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten