img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

woensdag 20 juni 2012

Tag: Als ik een.... was dan was ik een......

Hee,
Ik was een beetje op internet aan het zoeken naar tags en toen vond ik deze. Deze vond ik heel erg leuk omdat jullie dan wat over mij te weten kunnen komen en omdat ik zo ook ga nadenken over mezelf.
Have fun.
Als ik een maand was, dan was ik maart omdat in maart de lente begint en ik hou van de lente, en daarbij ben ik ook nog eens jarig in maart =D

Als ik een dag was, dan was ik vrijdag denk ik maar dat vind ik erg moeilijk. Vrijdag omdat dat het weekend voor je ligt en je allemaal plannen kunt maken (ja daaraan besteed ik mijn vrijdag aan)

Als ik een tijdstip was, dan was ik 7 uur 's avonds rond 7 uur ben ik op mijn actiefst en creatiefs dat vind ik leuk.


Als ik een planeet was, dan was ik pluto als je dat nog tot de planeten mag noemen, ik zou pluto zijn omdat deze het verste weg staat van de aarde en de zon, net wel een planeet net niet, een onopvallende kleine planeet waar we weinig over weten.
Als ik een dier was, dan was ik een aap geen discussie over mogelijk, ik zou een aap zijn want ik ben een aapje, daarbij vind ik ze echt super leuk en schattig en ze zijn ook erg slim.
Als ik een meubelstuk was, dan was ik een lamp om altijd het licht aan te kunnen zetten, als mensen verdrietig of bang zijn.



Als ik een voorwerp was, dan was ik een geurkaars omdat ze lekker ruiken en als het om me heen lekker fris of zoet ruikt mijn humeur beter word, ze maken me vrolijk.

Als ik een vloeistof was, dan was ik water want de zee ligt vol water en ik vind de zee prachtig door alle geheimen die erin schuil gaan 


Als ik een element was, dan was ik water omdat water overal te vinden is al vind ik deze wel heel erg moeilijk want in elk element kan ik iets goeds en moois vinden
Als ik een boom was, dan was ik een bloesem omdat ze prachtig zijn

Als ik een bloem was, dan was ik een lavendelbloem wat hou ik van die bloem zeg, hij ruikt heerlijk (ik denk dat lavendel mijn lievelings geur is) lavendel is ook mijn favoriete bloem geworden omdat hij paars is en ik daar vroeger heel veel van hield.
Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik nieuwschierig (als dat een gezichtsuitdrukking is :$) omdat ik altijd alles graag wil weten

Als ik een kleur was, dan was ik groen van het gras, de lente, groen is positief
Als ik een emotie was, dan was ik vrolijk want ik vind dat iedereen positief in het leven moet staan en vrolijk moet zijn.
Als ik een geluid was, dan was ik stilte want stilte geeft je tijd om na te denken over dingen en dat vind ik belangrijk (als jullie dit niet eerlijk vinden zou ik gitaargetokkel/ een gitaarmuziekje zijn want ik vind een gitaar een mooi instrument)


Als ik een smaak was, dan was ik zoet ik ben gek op alles wat zoet is 


Als ik een auto was, dan was ik geen idee daar hou ik me niet echt mee bezig ik denk een cool hippiebusje of zoiets want ik vind alles wat met de hippietijd te maken heeft echt heel mooi, of anders een strandwagentje of een jeap sorry ik weet het niet

Als ik een soort fruit was, dan was ik  een peer ik hou van peren of een kokosnoot maar dat is niet echt fuit, toch zou ik een kokosnoot zijn omdat ze zoet zijn (ik vind ze gewoon lekker) en omdat ze me aan het beach/zomer gevoel doen denken

Als ik een plek was, dan was ik het bos  omdat daar veel dieren wonen en ik me daar vrij voel of een grote open plek vol mogelijkheden

Als ik een voorwerp was, dan was ik een videocamera of fotocamera om alle herinneringen in beelden te kunnen vastleggen



Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik het hart want het hart klopt voor leven, liefde, vriendschap etc.

Als ik een liedje was, dan was ik op dit moment who I am  van Nick Jonas (nee ik ben geen jonas fan alleen dit nummer) omdat het me laat denken en ik juist op deze leeftijd aan het ontdekken ben wie ik ben en wat ik wil, mijn lievelingsliedje verschilt per dag, jaar, week of maand (steeds anders

Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar sneakers gewoon lekker comfy, daardoor zit ik lekker in mijn vel



Zo dat was me een lijst, maar dat was het alweer.
Neem de tag gerust over
Liefs Gaby

p.s. misschien zitten er een paar foutjes in dit artikel qua lettergrootte maar het lukte  niet het te veranderen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten