img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

vrijdag 15 juni 2012

Leuk

Heee allemaal,
Ik zit zoals jullie al weten (of niet) nog op de middelbare school, hier vermaak ik me prima maar nu 2 weken voor de vakantie heb ik proefwerkweek (pww) in de pww heb ik 6 dagen lang alleen maar toetsen en weinig tijd voor posts. Na de pww zal ik weer ruim de tijd hebben voor nieuwe leuke artikelen maar nu dus even een kort maar krachtig artikeltje.

Er zijn namelijk honderden dingen waaraan ik me erger of die ik niet zo leuk vind, maar wat vind ik nou wel leuk?
Tadaaa, mijn top 5

1. Vakantie

Jullie zagen het misschien al een beetje aankomen aangezien het in mijn intro al genoemd werd maar een van de heerlijkste dingen vind ik toch echt: vakantie. En dan niet alleen een reisvakantie zoals de foto hierboven. Het heerlijke gevoel van niks aan je hoofd hebben en gewoon genieten van alle leuke dingen die je kunt doen, van de hele dag in bed liggen tot een dagje weggaan en zorgeloos tijd besteden, ik hou daar gewoon van. Het maakt me dan ook niet uit welke vakantie, het liefst heb ik wel zomervakantie maar ik hou ook van de wintervakantie (kerstvakantie).

2. Lachen

Gewoon lachen, gezellig doen, plezier hebben, lachen. Ik denk niet dat ik hier nog wat aan kan, en hoef, toe te voegen.

3. Familie en Vrienden

Ik vind familie en vrienden leuk omdat ze er altijd voor me zijn. We doen leuke dingen samen en de mooiste herinneringen beleef ik met ze.

4. Het weer

Het weer maakt me vrolijk, ik vind het altijd leuk.
Of de zon nou schijn, het hard regent, onweert, het sneeuwt of waait, ik vind het weer altijd leuk en kan uit elke bui plezier halen. Gewoon binnen zitten terwijl de regen op de ramen tikt of je het buiten hard hoort onweren of bliksemen, buiten zitten in het zonnetje, of door de sneeuw lopen met mijn hond en alle kinderen vrolijk zie zijn, ik hou van het weer.

5. Jonge dieren

Puppies, kittens, baby eendjes, schildpadjes, noem maar op, ik vind ze zo schattig, ze zijn speels en maken me gewoon vrolijk met hun eigenwijze gedrag en die grappige snoetjes die ze trekken als ze iets niet snappen. Ik vind ze gewoon leuk

En verder vind ik: bloggen, foto's maken, koken, gitaar spelen, korfballen, zoet eten, en jullie gewoon heel leuk.
Wat vind jij leuk?? Laat het me weten
Liefs Gaby

2 opmerkingen:

  1. Hee,
    Wat ik nou echt leuk vind ik denk vrijheid.
    Ga zo door
    Xx Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie leuke blog van begin tot einde !!
    Ja inderdaad ga zo door...
    Marieken x

    BeantwoordenVerwijderen