img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

dinsdag 19 juni 2012

Vakantie tips

Vakantie, iedereen wil het en iedereen kan er denk ik ook wel van genieten.
Maar, wat kan je eigenlijk doen met vakantie? 
Jullie snappen wel dat ik niet 7 weken stilzit, dus hier wat ideetjes.

Schilderen
Dit is vast een leuk idee voor de creatieve mensen onder ons. Laat je fantasie in vrije loop en schilder eens iets moois voor je familie, vrienden of gewoon lekker voor jezelf. In de meeste vrije winkels zoals Blokker en Action kan je wel verfspullen kopen. Ik heb mijn eigen verf en een canvas schildersdoek bij de Action gehaald, per stuk ongeveer 3 euro. Penselen had ik al. (klik hier voor het artikel)



Sieraden ophangen

Dit idee is heel simpel, het is gewoon een plank hout kopen, gaatjes in boren, haakjes in draaien en klaar! Je moet wel even passen en meten hoe je de sieraden wilt hebben, maar het is ook wel heel leuk om te doen! (klik hier voor het artikel)


Bakken

Dit spreek eigenlijk wel voor zich, gewoon lekker nieuwe recepten uitproberen en uiteindelijk met iets lekkers op tafel komen. Koop eens een pak bakmix in de winkel en probeer het uit! Probeer het niet te moeilijk te maken dan je zelf al kunt, het moet natuurlijk wel leuk blijven. (hier komt een artikel over)

Ijsjes maken





















Dit is echt mijn favoriet van allemaal, ga eens naar ijsvormpjes opzoek! Je kut er echt van alles mee doen, van cola ijsjes tot citroen tot frambozen. (klik hier voor het artikel)

Dagje strand
















Dagje strand ofcourse! Het is echt heerlijk om even naar het strand te gaan wanneer het best warm is, of als het niet zo koud is kan je misschien naar het bos of park gaan. Neem een picknick kleed mee, en gezelligheid gegarandeerd!

Dit waren weer een paar ideetjes, als jij nog een leuk idee erbij hebt zet hem bij de comments!
Liefs Felina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten