img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

zondag 17 juni 2012

Vakantie

Hoe zie jij je zomervakantie??

Nog maar 1 weekje en dan zit school er voor dit jaar weer op, mijn jaar is super snel gegaan (veel te snel naar mijn mening) maar dat maakt niet dat ik minder zin heb in de vakantie.
Dingen die ik zeker wil doen in de vakantie zijn: naar Amsterdam, naar Scheveningen, een ander land bezoeken, een groot schilderij maken, mijn kamer verbouwen en opnieuw inrichten, me alvast voorbereiden op volgen jaar?, heel veel uitslapen en veel plezier hebben in mijn vrije tijd en het nuttig besteden. Een hele lijst dus en ik had in mijn hoofd nog veel meer wat ik spontaan vergeten ben.



Maar voor veel vrije tijd veel inspiratie voor jullie















Dat waren weer de foto's voor deze keer. Wat doen jullie in de vakantie tegen verveling? Willen jullie meer inspiratie?? Request graag achterlaten bij de comments.

Liefs Gaby




Geen opmerkingen:

Een reactie posten