img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

vrijdag 27 juli 2012

AOTD: Golden Summer

Hey allemaal! De laatste dagen is het echt verschikkelijk heet in Nederland en het is nu dus absoluut korte-broekjes-weer. Ik keek in mijn kledingkast en zag het korte broekje dat ik toch maar een paar keer heb aangehad. Ik probeerde er een AOTD mee te maken en het is wel een beetje gelukt! (ik ben geen kei in combineren) Hier laat ik mijn outfit van vandaag zien!

















































Shirt - H&M
Broekje - H&M
Ketting - Claire's
Armband - Van Gaby gekregen (zij heeft hem op een markt in Frankrijk gekocht)
Slippers - Havaianas

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Laat achter of jullie zoiets vaker willen!
Liefs Felina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten