img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

vrijdag 20 juli 2012

Review nieuwe catrice lakken

Hee allemaal,
Vandaag ga ik jullie een review geven over de catrice lakken die ik een paar dagen geleden kocht. 
Dit zijn ze:

Allbij van de nieuwe le coolbri
Birds flying high.
 Sorry voor de wazige foto maar dit laat de kleur het beste zien.
Het is een supermooi blauw lakje wat zit tussen de kleur van de zee en die van de lucht.
Hij lakt erg fijn met als enige nadeel dat hij een basecoat nodig heeft.
De basecoat moet je zeker niet vergeten want zelfs met basecoat vond ik dat mijn nagelriemen er een beetje blauw uitzagen.
Hij dekt al goed genoeg met 1 laagje maar ik heb er toch maar 2 gedaan.

Virgin forest
Wat een prachtig groen kleurtje is dit zeg alleen jammer dat hij een beetje streperig lakt.
Ook bij deze is een basecoat nodig.
Het is een moerasachtig groen kleurtje met mooie shimmers.
Ook deze dekt al met 1 laagje.

Ze kosten 2.50 euro per stuk maar ik kocht ze met een 2 voor 4 euro aanbieding die volgens mij deze week ook nog geld.
Liefs Gaby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten