img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

woensdag 18 juli 2012

Favoriete muziek van het moment.

Dit zijn dan de liedjes die ik de laatste dagen veel heb geluisterd.

Krezip- All My Life
Ik vind de meeste liedjes van Krezip heel erg mooi maar deze ken ik al sinds ik ongeveer 4 ben. Ik zong deze dat hardop mee in de auto, mooi liedje.

Miley Cyrus- stay
                                         

Green day- wake me up when september ends
Green day is een van mijn favoriete bands van het moment. En dat komt ook zeker door dit nummer. Sorry dat het gepraat vooraf zolang duurt vanaf 1.37 min begint de muziek uit mijn hoofd zo ongeveer.

Anouk- R U Kidding me
                                     
Eigenlijk kon ik niet kiezen welk nummer van Anouk ik hier tussen wou plaatsen maar het is deze geworden.

the plain white t's- hey there delilah
                                     
En dat was het dan
Wat is jullie lievelingsmuziek at the moment??
Liefs Gaby


Geen opmerkingen:

Een reactie posten