img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

donderdag 19 juli 2012

Mijn nagellakstash

Hee allemaal,
Vandaag geef ik jullie een kijkje in mijn nagellakstash.
Ik heb niet superveel lakjes maar vond het wel leuk om even aan jullie te showen hoe ik het opberg en wat ik dan heb.
Ik berg mijn nagellak op in deze doos, op de bovenkant heb ik al mijn kleuren nagellak gestempelt. Dit vind ik er echt superleuk uitzien en het valt direct op.

 Zo ziet het er van dichtbij uit.
 En dit is de binnenkant van de doos. Je ziet dat op de bovenkant van elk potje dezelfde stempel als op de bovenkant van de doos. Zo kan ik zien welke kleur het is en ik vind het er leuk uitzien. Misschien een tip als jij veel nagellak hebt en het niet goed uit elkaar kan houden.
 En dan nu de lakjes die erin zitten.
 Catrice: LE coolibri birds flying high en virgin forest, hier krijgen jullie nog een review over. Catrice ultimate nudes moulin Rouge Light. En Catrice Browno Mars
 Catrice Meet me at coral island, Catrice Sold out forever (dit is echt mijn lievelingslakje ever, zo mooi!) Catrice, rusty but sexy en Catrice Dirty Berry (ook heel mooi)
 Van essence heb ik denk ik wel de meeste lakjes omdat ze supergoedkoop zijn en ook goede kwaliteit hebben. Essence Black is Back, Essence fame fatal, Essence The only chance en een essence nail art stampy polish (die ik gewoon als witte lak gebruik)
 Essence LE Fruity (deze hebben geen namen maar ik noem ze naar kleur) Oranje (geen aanrader, dekt namelijk heel slecht) en roze (wel mooi, heeft paarse glitters) Essence break through en Essence Gleam in blue
 Essence topcoat disco disco en crack me silver en 2 glitterlakjes van essence time for romance en gold fever.
 NYC lexington Yellow (wel mooi maar droogt niet mooi op) en lavender cupcake. Essence le multi dimensio purple cherry en de essence base coat.
Etos nail whitener en roze lak (die geen naam heeft) loreal nummer 601 en maybeline candy apple
mis helen (geen naam) paarse lak maybelline purple diamonds, rimmel blue vogue en rimmel magnetise
mis helen vernis a ongles mis helen glittertopcoat, hema glittertopcoat en cutex 207
En als laatste de essence diamond nagelverharder, invite illusion, een leeg potje waarin ik nagellak meng en de kruitvat nail oil.
Dan heb ik nog een paar losse tools die bij mijn nagellak zitten namelijk, een lege pen (voor nailart) een nagelvijl, een nagelschaartje, een lege eyeliner (ook voor nailart) een voetvijl en een bokkepootje.
En dan nog een paar sponges en een leeg plaatje om nagellak op te mengen. Verder heb ik door mijn hele huis nog nagelvijlen liggen.
En voor wie erin geintresseerd is ik gebruik de aceton vrije nagellakremover van de kv.

Dat was mijn nagellakstash.
Liefs Gaby


Geen opmerkingen:

Een reactie posten