img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

maandag 20 augustus 2012

Back to school

Vandaag is het alweer zover,
Ik moet terug naar school. Eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in maar ik ben toch wel benieuwd naar de klas. Een weekje school en dan weer vakantie had ik zo bedacht. Helaas moet het toch en vandaag is mijn eerste schooldag. 


Om school leuker te maken koop ik van tevoren altijd leuke gezellige schriftjes, kaftpapier, etui en agenda en die ga ik vandaag even aan jullie laten zien.
Ik weet niet of ik een back to school serie ga maken maar er komt ook nog een outfit aan.
Dit zijn ze dan, mijn school spullen:
 Kaftpapier, en stickers om het vak op te schrijven van de action (die stickers zijn niet aan te raden want ze zijn niet los te krijgen van het stikkervel)
 Fotoagenda van de hema.
 De binnenkant
 Mijn etui van de action, super schattig toch?
 A5 schriften van de action
A4 schriften ook van de action en een paar die ik nog had liggen.

Veel van de action dus, voor schools pullen vind ik de action echt aan te raden omdat er weinig mis mee is en het bijna niks kost.
Een beetje een soort van kort inspiratie artikeltje in het back to school thema.
Liefs Gaby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten